A 21. századot gyakran nevezik az információ vagy az adat korának. Soha ezelőtt nem generáltunk, gyűjtöttünk és tároltunk ennyi információt…
Read MoreA 21. századot gyakran nevezik az információ vagy az adat korának. Soha ezelőtt nem generáltunk, gyűjtöttünk és tároltunk ennyi információt…
Read MoreGondolkodott már azon, hogy egy webshop hogyan tudja megjegyezni a korábbi vásárlásait, vagy egy bank hogyan kezeli több millió ügyfél…
Read MoreAz e-mail marketing a mai napig az egyik leghatékonyabb eszköz a vállalkozások kezében, legyen szó értékesítésről, márkaépítésről vagy ügyfélkapcsolatok ápolásáról.…
Read MoreAz e-mail marketing napjaink egyik leghatékonyabb digitális marketing eszköze. Közvetlen, személyes és mérhető – egyenesen a potenciális és meglévő ügyfelek…
Read MoreA digitális marketing és az online üzleti stratégia középpontjában a adatok állnak. Nincs ez másként a webanalitikában sem, ahol a…
Read MoreA digitális marketing és az online üzleti döntéshozatal középpontjában ma már a pontos és megbízható adatgyűjtés áll. A Google Analytics…
Read MoreA modern tudomány egyre inkább adatközpontúvá válik. A genomikai szekvenálástól kezdve az éghajlat-modellezési szimulációkon át a kozmikus távcsövek gigabájtnyi adatfolyamáig,…
Read MoreA digitális kor hajnalán az emberiség soha nem látott mértékű adatáradattal szembesül. Gondoljunk csak a felhőszolgáltatásokra, a big data analitikára,…
Read MoreAz internetes jelenlét alapköve egy jól megválasztott domain név. Ez az a digitális cím, amelyen keresztül ügyfelei, partnerei vagy olvasói…
Read MoreA digitális kor hajnalán az adataink voltak az arany, ma pedig már a levegőnk. Minden egyes kattintás, fénykép, videó, dokumentum…
Read More