Képzelje el, hogy egy üzletbe lép, és az már ismeri a preferenciáit. Tudja, mely termékek érdeklik, milyen méretű ruhákat hord,…
Read MoreKépzelje el, hogy egy üzletbe lép, és az már ismeri a preferenciáit. Tudja, mely termékek érdeklik, milyen méretű ruhákat hord,…
Read MoreA mai telített SaaS piacon nem elég csupán egy kiváló termékkel rendelkezni; be is kell tudni mutatni az értékét, mégpedig…
Read MoreA SaaS (Software as a Service) piac soha nem látott mértékben bővül, és vele együtt a verseny is kiéleződik. Egy…
Read MoreA 21. században a marketing világa gyökeres átalakuláson megy keresztül. Ami egykor az intuíción, a kreativitáson és a demográfiai célzáson…
Read MoreKépzeljük el, hogy minden hirdetés, minden e-mail, minden termékajánlat, amit látunk, mintha csak nekünk szólna. Nem csupán a nevünk szerepelne…
Read MoreKépzeljük el, hogy belépünk egy üzletbe, ahol a minket fogadó eladó pontosan tudja, mire vágyunk, milyen stílus illik hozzánk, mit…
Read MoreÜdvözöljük a 21. század marketingjében, ahol a versenytársak sokasága, a gyorsan változó trendek és az óriási adatmennyiség miatt egyre nehezebb…
Read MoreA digitális zajban kiemelkedni manapság nagyobb kihívás, mint valaha. Ügyfeleinket minden oldalról bombázzák üzenetekkel, ajánlatokkal és értesítésekkel. Ebben a túltelített…
Read MoreA mai digitális korban a webáruházak tulajdonosai számára az egyik legnagyobb kihívás, hogy kitűnjenek a tömegből, és tartós kapcsolatot építsenek…
Read MoreAz e-mail marketing a digitális kommunikáció egyik leghatékonyabb eszköze, amely közvetlen kapcsolatot teremt vállalkozása és ügyfelei között. Azonban nem elég…
Read More