A digitális világban a tartalom a király – ezt a mondást valószínűleg már unásig hallotta. De vajon tudja-e, hogy uralkodik-e…
Read MoreA digitális világban a tartalom a király – ezt a mondást valószínűleg már unásig hallotta. De vajon tudja-e, hogy uralkodik-e…
Read MoreBevezetés: Miért fontos a gyengén teljesítő oldalak azonosítása? Egy weboldal, legyen az egy e-kereskedelmi bolt, egy céges bemutatkozó oldal vagy…
Read MoreÜdvözöllek a digitális marketing és adatelemzés világában! Ha valaha is elmerültél már a teljesítményjelentések labirintusában, és úgy érezted, hogy a…
Read MoreHa valaha is próbáltad már elemezni weboldalad teljesítményét, szinte biztosan találkoztál már a Google Search Console (GSC) és a Google…
Read MoreÜdvözöljük a digitális marketing és weboldal-optimalizálás labirintusában! Ha Ön egy weboldal tulajdonosa, fejlesztője vagy SEO szakembere, akkor valószínűleg már találkozott…
Read MoreA digitális médiatérben való érvényesülés sosem volt még ilyen kompetitív. Hírportálok, blogok és tartalomgyártók tízezrei versenyeznek az olvasók figyelméért, és…
Read MoreA digitális térben való jelenlét napjainkban már nem luxus, hanem alapvető szükséglet. Legyen szó egy vállalkozásról, egy személyes blogról, vagy…
Read MoreA digitális marketing és a webhely-üzemeltetés világában két eszköz neve merül fel szinte azonnal, amikor a teljesítmény méréséről és optimalizálásáról…
Read MoreKépzeld el, hogy egy hatalmas kirakós játékot raksz össze. Minden egyes darab fontos, de az igazi képet csak akkor látod,…
Read MoreAmikor először hallunk a Google Analyticsről, az első és legvonzóbb információ, ami eszünkbe jut, az, hogy ingyenes. Egy platform, amely…
Read More