Képzeljük el a pillanatot, amikor egy új hardvert vásárolunk – egy szupergyors videokártyát, egy innovatív nyomtatót, vagy egy korszerű webkamerát.…
Read MoreKépzeljük el a pillanatot, amikor egy új hardvert vásárolunk – egy szupergyors videokártyát, egy innovatív nyomtatót, vagy egy korszerű webkamerát.…
Read MoreKépzeljük el a számítógépünket egy zenekarhoz hasonlóan. Van egy karmester (az operációs rendszer), számos hangszer (a hardverkomponensek, mint a videokártya,…
Read MoreKépzeljük el a helyzetet: izgatottan kicsomagoljuk az új grafikus kártyát, a szupergyors SSD-t, vagy az álmaink perifériáját, beépítjük vagy csatlakoztatjuk…
Read MoreKépzeljük el: vásárolunk egy új nyomtatót, egy hipermodern videókártyát vagy egy professzionális hangkártyát, és egyszerűen csatlakoztatjuk. Nincs telepítőlemez, nincs weboldalon…
Read MoreA virtuális valóság (VR) már régóta ígéri, hogy forradalmasítja a videojátékokat, de eddig a legtöbb konzolos játékos számára ez az…
Read MoreKépzeljünk el egy világot, ahol a számítógép bekapcsolása egy rituálé, tele parancssorokkal, billentyűzetkombinációkkal és rejtélyes hibaüzenetekkel. Egy korszakot, amikor a…
Read MoreKevés operációs rendszer váltott ki annyi nosztalgiát és egyben annyi félreértést, mint a Windows 95. Amikor 1995. augusztus 24-én megjelent,…
Read MoreKépzeljünk el egy világot, ahol az internet még gyerekcipőben járt, a mobiltelefon luxus volt, és a számítógépes játékokhoz lemezről lemezre…
Read MoreKevés operációs rendszer volt olyan forradalmi és befolyásos a számítástechnika történetében, mint a Windows 95. Amikor 1995. augusztus 24-én megjelent,…
Read MoreAz informatika történetében kevés időszak volt olyan izgalmas és gyorsan fejlődő, mint a ’90-es évek második fele. Ekkoriban történt meg…
Read More